Na tym polega rzeczywistość. To sen, jaki śnią wszyscy razem.
10 pfennigów RFN - 120 sztuk!
Witam.
Mam do sprzedania 120 monet o nominale 10 pfennigów z RFN. Monety z różnych roczników oraz różnym stanie zachowania (z obiegu). Cena nie zawiera kosztów przesyłki. Możliwy odbiór osobisty. W razie pytań proszę dzwonić po 15.30.
Link: olx.pl/oferta/CID767-ID8ouDF.html
NIEMCY, RFN, BRD -Mi 881**
ZNACZKI BRD CZYSTE Z PEŁNYM KLEJEM BEZ PODLEPKI JAK NA SKANIE.
PRZY ZAKUPIE WIĘKSZEJ LICZBY AUKCJI ZA PRZESYŁKE PŁACISZ TYLKO RAZ
PRZY ZAKUPIE ZA KWOTĘ ŁĄCZNĄ WIĘKSZĄ NIŻ 120 ZŁ PROSZĘ UZGODNIĆ KOSZTY PRZESYŁKI
Link: allegro.pl/-i6163740837.html
Tonsil Altus 120 kolumny głośniki okleina drewniana obudowa
Tonsil Altus 120 kolumny głośniki okleina drewniana
Kolumny naszego rodzimego producena z Wrześni. Bardzo żadki model szczególnie w tym wykonaniu. Otóż przedstawiane kolumny to nie "plastki" ale prawdziawa okleina dębowa (po bokach) - naturalne drewno.
W pełni sprawne, 100% sprawne. Wszystkie głośniki orginalne tonsila. Średniotonowe wymienione na całkowicie nowe tonislowskie 1,5 roku temu.
Kolumny (jak widać na foto :-) w żadko spotykanej okleinie w kolorze drewna. Okleina jest drewniana (podkreślam, bo w wielu "powszednich" modelach jest to imitacja).
Kolumny produkowane na export - Niemcy. Dziś nie ma to znaczenia ale w tamych latach kraje "przybytku" otrzymywały bardziej wartościowy towar niż kraje bloku wschodniego.
Kolumny są potęrzne i do tego ciężkie. Wyysłka w dwóch osobnych pakach. Cena wysyłki albo 39,00 za paczkę bez ubezpieczenia albo 44,00 z ubezpieczeniem. Cena wysyłki duża, bo dochodzi dopłata za nadgabaryt.
Org. foto sprzedawanego modelu.
Dane techniczne na tabliczce znamionowej.
Ze znanej mi historii:
- kolumny przeszły gruntowne odświeżenie przez właściciela
- rozkręcono wszyskto
- wymieono wygłuszenia kolumn (wyściółkę)
- głośniki śrdniotonowe kupiono nowe - oba
- w głośnikach niskotonowych wymieniono zawieszenie na nowe, zachowując org. membrany
Głośniki to oczywiste org. i ciężkie do zdobycia z kobaltowym ukłądem magnetycznym
- w kolumnach odłączono potencjometry
- brak kratek na wylotach.
- materiał na jednej maskownicy jest przymocowany taketerem.
Trochę dużo ale opisaęm rzetelnie ;-)
Zestaw glosnikowy ZG-886D "Altus 120" z serii "Altus"
Kolumny glosnikowe typu ZG-886D produkowane na przelomie lat 70. i 80. to jedne z najciekawszych popularnych wyrobów ZWG "Tonsil". Stosunkowo rzadko spotykane w Polsce, poniewaz ogromna czesc produkcji byla eksportowana do RFN, Francji i Anglii. Kolumny ZG 886D nie mialy nigdy stricte polskiej wersji, tzn. z tabliczka opisujaca zestaw w jezyku narodowym. W kraju mozna bylo jedynie kupic tzw. "odzruty z eksportu". Spotykane jako HGS Electronic "Altus 120" lub "Altus 120A".
Istnialy dwie wersje opisywanego zestawu glosnikowego. Jedna z nich posiadala duzy, bialy napis "Altus 120" lub "Altus 120A", pod nazwa umieszczona zostala informacja "Hi-Fi System". Oprócz napisu na tabliczce znajdowalo sie logo HGS Electronics. Druga zas wersja nie posiadala nazwy ani marki producenta. Na tabliczce umieszczono wykres charakterystyki cisnienia akustycznego oraz informacje w jezyku francuskim i angielskim. Zastanawiajaca jest obecnosc wersji "120A", nie mam pojecia czym róznily sie one od standartowego modelu.
Produkowana byla takze druga, dostepna w polskiej wersji lecz i tak bardzo rzadko spotykana blizniacza wersja "Altus 120", oznaczona ZG80C115. Odrózniala ja obudowa zamknieta, inne rozmieszczenie przelaczników oraz glosnik wysokotonowy.
Opisywany zestaw glosnikowy jest spotykany w róznych wersjach wykonczeniowych, róznia sie one pierscieniami ozdobnymi, przelacznikami i nakladkami na otwory stratne. O ile pierscien glosnika basowego jest zawsze ten sam, nieco przypominajacy taki z kolumn Sony SS-G1 (glówna róznica polega na umieszczeniu otworów montazowych, w tych zachodnich sa na srebrnej obwódce; czyzby projektanci z Tonsilu odrobine skopiowali Sony?), to w ZG-886 mozna spotkac dwa typy pierscieni przetwornika sredniotonowego, calkowicie srebrny i troche bardziej kanciasty jak i równiez taki z pózniejszych kolumn "Altus", tak samo z pierscieniem GDWT jak i przelacznikami oraz nakladami na "wydmuchy". Czasami spotyka sie te kolumny bez zadnego ozdobnego pierscienia glosnika wysokotonowego, tylko z prostokatnym kawalkiem czarnej blachy.
Zestaw glosnikowy ZG-886D to bardzo udana konstrukcja, charakterystuje sie dzwiekiem lagodniejszym od swoich krzykliwych nastepców. Jego glówna zaleta jest zaawansowana budowa zwrotnicy elektrycznej, jest to jedna z najbardziej rozbudowanych zwrotnic produkcji Tonsilu. Na przedniej sciance znajdziemy takze dwa przelaczniki trójpozycyjne do kontroli barwy glosnika wysokotonowego i sredniotonowego w zakresach ±3dB. Kolejnym arg
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDhd7jx.html
Aparaty fotograficzne: Druh + Hanimex
Druh Synchro - jak nowy, stan kolekcjonerski. Wraz z aparatem oryginalny skórzany pokrowiec, oryginalna instrukcja obsługi, oryginalne pudełko od aparatu Druh.
Jako gratis dodaję aparat Hanimex w unikatowej białej wersji.
Drugiej takiej oferty nie znajdziesz !
Druh to polski aparat fotograficzny na film typu 120, produkowany po II wojnie światowej przez Warszawskie Zakłady Fotooptyczne. Wersja Druh Synchro wzbogacona jest o gniazdo synchronizacji i sanki do lampy błyskowej.
Jest to aparat skrzynkowy zbudowany na wzór niemieckiego aparatu Pouva Start. Pozwala, dzięki specjalnym zastawkom, na wykonywanie zdjęć w formatach 6x6 i 6x4,5. Druh Synchro należy do światowej "rodziny" bakelitowych aparatów skrzynkowych z wykręcanym tubusem obiektywu, która wywodzi się konstrukcyjnie i wzorniczo z przedwojennego francuskiego aparatu Photax II Blindè. Przez to też należy do stylu wzornictwa art deco.
Aparat ten, podobnie jak czeski Pionyr i niemiecki Pouva stworzony był z myślą o fotoamatorach. Spełniał rolę dzisiejszego aparatu kompaktowego.
Aparat Druh przeżywa obecnie drugą młodość w dobie lomografii.
Bywa też przerabiany na kamerę otworkową.
Ruch lomograficzny kieruje się dziesięcioma zasadami :
1/ Gdziekolwiek idziesz, weź Druha ze sobą;
2/ Rób zdjęcia o każdej porze dnia i nocy;
3/ Druh stanowi część Twojego życia;
4/ „Pstrykaj z biodra”;
5/ Fotografuj przedmioty z jak najmniejszej odległości;
6/ Nie myśl!;
7/ Bądź szybki!;
8/ Przed naciśnięciem spustu nigdy nie wiesz, co znajdzie się na
zdjęciu;
9/ Po naciśnięciu spustu też nie będziesz tego wiedział;
10/ Nie przejmuj się zasadami i konwenansami obowiązującymi w tradycyjnej fotografii.
Okazja dla kolekcjonera i pasjonata fotografii analogowej.
Hanimex 35 es – to automatyczny kompaktowy aparat fotograficzny, na kolorowe klisze 35 mm ( dostępne w dobrych sklepach lub zakładach fotograficznych ), z regulacją czułości, lampą błyskową, zasilanie na dwie baterie AAA.
Unikatowa wersja kolorystyczna: biały front z elementami barwy czarnej i czarny tył.
Zakupiony przed laty w RFN.
Sprawny.
Odbiór w Bydgoszczy po uzgodnieniu telefonicznym.
Możliwa wysyłka po uzgodnieniu szczegółów.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDdILpR.html
Klon Soldano SLO-100
Klon wzmacniacza SOLDANO SLO-100. Maksymalna moc wyjściowa RMS 120 ÷ 130[W] (czysty sinus). Trafa sieciowe oraz wyjściowe firmy EDIS – Pana Ogonowskiego (blachy wyżarzane 0,3[mm], z RFN). Chassis oraz logo z blachy nierdzewnej. Jest to wersja unowocześniona z przekaźnikiem zamiast optokuplerow. Elementy bierne wysokiej jakości, oporniki metalfilm 1%, kondensatory SR PASSIVES, gniazda firmy CLIFF, elektrolity 105°C itp. Siatka czołowa i tylna – anodowane. Wzmacniacze są używane przez gitarzystów w kilku miejscowościach Polski. Zainteresowanym mogę podać kontakty telefoniczne do użytkowników. Moje wzmacniacze są ogrywane przez gitarzystę z czołowego polskiego zespołu bluesowo–rockowego, który potwierdza bardzo dobre brzmienie moich klonów. Cena ok. 3400zł, jest to ok. 1/5 ceny oryginału (4900USD). Gwarancja może być dożywotnia ( za wyjątkiem lamp). Proszę o kontakt wyłącznie telefoniczny – tel. 509 - pokaż numer telefonu -
.
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID6S7Wl.html
Odnowione kolumny Unitra Tonsil Altus 120A nie 140, 200, 300
Do sprzedania odnowione kolumny Altus 120A, ten model szedł za granicę, wszystkie głośniki i membrany oryginalne (tzw. żółte kosze), przetworniki: 9/80, 18/80, 30/60, zwrotnica ZG-886D, brak maskownic. Sensowne propozycje na maila.
opis:Zestaw głośnikowy ALTUS 120A (ZG-886D)
Kolumny głośnikowe typu ZG-886D produkowane na przełomie lat 70. i 80. to jedne z najciekawszych popularnych wyrobów ZWG "Tonsil". Stosunkowo rzadko spotykane w Polsce, ponieważ ogromna częśc produkcji była eksportowana do RFN, Francji i Anglii. Kolumny ZG 886D nie miały nigdy stricte polskiej wersji, tzn. z tabliczką opisującą zestaw w języku narodowym. W kraju można było jedynie kupić tzw. "odzruty z eksportu". Spotykane jako HGS Electronic "Altus 120" lub "Altus 120A".
Istniały dwie wersje opisywanego zestawu głośnikowego. Jedna z nich posiadała duży, biały napis "Altus 120" lub "Altus 120A", pod nazwą umieszczona została informacja "Hi-Fi System". Oprócz napisu na tabliczce znajdowało się logo HGS Electronics. Druga zaś wersja nie posiadała nazwy ani marki producenta. Na tabliczce umieszczono wykres charakterystyki ciśnienia akustycznego oraz informacje w języku francuskim i angielskim. Zastanawiająca jest obecność wersji "120A", nie mam pojęcia czym różniły się one od standardowego modelu.
Produkowana była także druga, dostępna w polskiej wersji lecz i tak bardzo rzadko spotykana bliźniacza wersja "Altus 120", oznaczona ZG80C115. Odróżniała ją obudowa zamknięta, inne rozmieszczenie przełączników oraz głośnik wysoko-tonowy.
Opisywany zestaw głośnikowy jest spotykany w różnych wersjach wykończeniowych, różnią się one pierścieniami ozdobnymi, przełącznikami i nakładkami na otwory stratne. O ile pierścień głośnika basowego jest zawsze ten sam, nieco przypominający taki z kolumn Sony SS-G1 (główna różnica polega na umieszczeniu otworów montażowych, w tych zachodnich są na srebrnej obwódce; czyżby projektanci z Tonsilu odrobinę skopiowali Sony?), to w ZG-886 można spotkać dwa typy pierścieni przetwornika średnio-tonowego, całkowicie srebrny i trochę bardziej kanciasty jak i również taki z późniejszych kolumn "Altus", tak samo z pierścieniem GDWT jak i przełącznikami oraz nakładami na "wydmuchy". Czasami spotyka się te kolumny bez żadnego ozdobnego pierścienia głośnika wysoko-tonowego, tylko z prostokątnym kawałkiem czarnej blachy.
Zestaw głośnikowy ZG-886D to bardzo udana konstrukcja, charakteryzuje się dźwiękiem łagodniejszym od swoich krzykliwych następców. Jego główną zaletą jest zaawansowana budowa zwrotnicy elektrycznej, jest to jedna z najbardziej rozbudowanych zwrotnic produkcji Tonsilu. Na przedniej ściance znajdziemy także dwa przełączniki trój pozycyjne do kontroli barwy głośnika wysoko-tonowego i średnio-tonowego w zakresach ±3dB. Kolejnym argumentem świadczącym o jakości tych kolumn są zastosowane dobrej jakości przetworniki. W ZG 886D znajdziemy:
Do obejrzenia na miejscu, odbiór osobisty.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDf7npJ.html
CITROEN C2 C3 DS3 ŁĄCZNIK FEBI PRZÓD
Układ hamulcowy
Sprzęgła
Rozrządy
Koła dwumasowe
Filtry
Elementy karoserii
Przeguby i półosie
Paski napędowe
Amortyzatory
El. zawieszenia
Łożyska i piasty
Czujniki
Wycieraczki
Świece zapłonowe
Przewody zapłonowe
tel. 609 761 428
gg: 8996605
e-mail: autocentrumsklep@interia.pl
PayU
Rachunek bankowy
06116022020000000080120853
Poczta Polska
Firma kurierska
Cennik dostępny na aukcjach
ODBIÓR OSOBISTY
42-300 Myszków
UZGODNIONY WCZEŚNIEJ TELEFONICZNIE
ŁĄCZNIK DRĄŻEK STABILIZATORA
RENOMOWANEJ FIRMY
CENA JEDYNIE 40 ZŁ
NUMER PRODUCENTA: 17969
DANE TECHNICZNE CZĘŚCI
Dlugosc [mm]: 335
Material: metal
Pret/Rozpórka: drazek laczacy
Strona pasowania: os przednia
Masa [kg]: 0,335
ZASTOSOWANIE
JEZELI NIE JESTEŚ PEWIEN CZY AKURAT TEN RODZAJ CZĘSCI JEST DO TWOJEGO POJAZDU ZADZWOŃ LUB NAPISZ MAILA
CITROËN C2 (JM_) 1.1 (2003.09 - ???); 1124.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: HFX (TU1JP) 1.4 (2003.09 - ???); 1360.00 ccm - 73.00 KM/54.00 kW; Silnik: KFV (TU3JP) 1.6 (2003.09 - ???); 1587.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4) 1.4 HDi (2003.09 - ???); 1398.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: 8HX (DV4TD) 1.6 VTS (2005.01 - ???); 1587.00 ccm - 122.00 KM/90.00 kW; Silnik: NFS (TU5JP4S) 1.4 16V (2006.06 - ???); 1360.00 ccm - 90.00 KM/65.00 kW; Silnik: KFU (ET3J4) 1.6 HDi (2005.09 - ???); 1560.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: 9HZ (DV6TED4) 1.4 (2006.10 - ???); 1360.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: KFV (TU3JP) CITROËN C2 ENTERPRISE 1.4 HDi (2009.04 - ???); 1398.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: 8HX (DV4TD) CITROËN C3 (FC_) 1.6 Bioflex (2005.06 - ???); 1587.00 ccm - 113.00 KM/83.00 kW; Silnik: 1.4 Bioflex (2009.01 - ???); 1360.00 ccm - 82.00 KM/60.00 kW; Silnik: 1.1 i (2002.02 - ???); 1124.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: HFX (TU1JP) 1.4 HDi (2002.02 - ???); 1398.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: 8HX (DV4TD) 1.4 i Bivalent (2002.02 - ???); 1360.00 ccm - 73.00 KM/54.00 kW; Silnik: KFV (TU3JP) 1.6 16V (2002.02 - ???); 1587.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4) 1.4 16V HDi (2002.02 - ???); 1398.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: 8HY (DV4TED4) 1.4 16V (2003.12 - ???); 1360.00 ccm - 88.00 KM/65.00 kW; Silnik: KFU (ET3J4) 1.6 16V HDi (2005.09 - ???); 1560.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: 9HZ (DV6TED4) 1.6 16V HDi (2005.10 - ???); 1560.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: 9HX (DV6ATED4) 1.4 i (2002.02 - ???); 1360.00 ccm - 73.00 KM/54.00 kW; Silnik: KFV (TU3JP) 1.4 HDi (2005.05 - ???); 1398.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: CITROËN C3 II 1.1 BiFuel (2010.11 - ???); 1124.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: 1.4 (2009.11 - ???); 1360.00 ccm - 73.00 KM/54.00 kW; Silnik: KFT (TU3A) 1.4 VTi 95 (2009.11 - ???); 1397.00 ccm - 95.00 KM/70.00 kW; Silnik: 8FP (EP3) 1.6 VTi 120 (2009.11 - ???); 1598.00 ccm - 120.00 KM/88.00 kW; Silnik: 5FS (EP6C) 1.6 HDi (2009.11 - ???); 1560.00 ccm - 92.00 KM/68.00 kW; Silnik: 9HP (DV6DTED) 1.6 HDi 90 (2009.11 - ???); 1560.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: 9HX (DV6ATED4) 1.4 HDi 70 (2009.11 - ???); 1398.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: 8HZ (DV4TD); 8HR (DV4C) CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi 110 (2010.05 - ???); 1560.00 ccm - 112.00 KM/82.00 kW; Silnik: 9HR (DV6C) 1.6 HDI 90 (2010.07 - ???); 1560.00 ccm - 92.00 KM/68.00 kW; Silnik: 9HP (DV6DTED) CITROËN C3 Pluriel (HB_) 1.6 (2003.05 - ???); 1587.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4) 1.4 (2003.05 - ???); 1360.00 ccm - 73.00 KM/54.00 kW; Silnik: KFV (TU3JP) 1.4 HDi (2004.04 - ???); 1398.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: 8HX (DV4TD) 1.4 Hybrid (2005.05 - ???); 1360.00 ccm - 73.00 KM/54.00 kW; Silnik: KFV (TU3JP) CITROËN DS3 1.6 Racing (2011.02 - ???); 1598.00 ccm - 203.00 KM/149.00 kW; Silnik: 5FU (EP6CDTX) 1.6 Racing (2011.02 - ???); 1598.00 ccm - 207.00 KM/152.00 kW; Silnik: 5FD (EP6DTS) 1.6 THP 150 (2010.01 - ???); 1598.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik: 5FX (EP6DT) 1.4 HDi 70 (2010.04 - ???); 1398.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: 8HR (DV4C) 1.4 VTi 95 (2010.04 - ???); 1397.00 ccm - 95.00 KM/70.00 kW; Silnik: 8FP (EP3) 1.6 VTi 120 (2010.04 - ???); 1598.00 ccm - 120.00 KM/88.00 kW; Silnik: 5FS (EP6C) 1.6 THP 155 (2010.04 - ???); 1598.00 ccm - 156.00 KM/115.00 kW; Silnik: 5FR (EP6DT) 1.6 HDi 90 (2009.11 - ???); 1560.00 ccm - 92.00 KM/68.00 kW; Silnik: 9HP (DV6DTED) 1.6 HDi 110 (2009.11 - ???); 1560.00 ccm - 112.00 KM/82.00 kW; Silnik: 9HR (DV6C) PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4 (2005.04 - ???); 1360.00 ccm - 75.00 KM/54.00 kW; Silnik: KFV (TU3JP) 1.6 16V (2005.04 - ???); 1587.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4) 1.4 HDi (2005.04 - ???); 1398.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: 8HX (DV4TD); 8HZ (DV4TD) 1.4 16V (2005.10 - ???); 1360.00 ccm - 88.00 KM/65.00 kW; Silnik: KFU (ET3J4) 1.6 HDi (2007.06 - ???); 1560.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: 9HZ (DV6TED4) PEUGEOT 206 CC (2D) 2.0 S16 (2000.09 - ???); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RFN (EW10J4) 1.6 16V (2000.09 - ???); 1587.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4) 1.6 HDi 110 (2005.04 - ???); 1560.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: 9HZ (DV6TED4) PEUGEOT 206 hatchback (2A/C) 1.1 i (1998.09 - ???); 1124.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: HFZ (TU1JP); HFX (TU1JP) 1.4 i (1998.09 - ???); 1360.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: KFX (TU3JP); KFW (TU3JP) 1.6 i (1998.09 - 2000.12); 1587.00 ccm - 89.00 KM/65.00 kW; Silnik: NFZ (TU5JP) 1.9 D (1998.09 - 2001.11); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8) 1.4 LPG (2006.05 - 2007.09); 1360.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: KFV (TU3JP) 2.0 S16 (1999.04 - 2000.10); 1997.00 ccm - 135.00 KM/99.00 kW; Silnik: RFR (DEW10J4) 1.6 Flex (2005.05 - 2008.07); 1587.00 ccm - 110.00 KM/81.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4) 2.0 HDI 90 (1999.12 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 S16 (2000.10 - ???); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RFN (EW10J4) 1.6 16V (2000.12 - ???); 1587.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4) 1.4 HDi eco 70 (2001.09 - ???); 1398.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: 8HX (DV4TD); 8HZ (DV4TD) 2.0 RC (2003.07 - ???); 1997.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: RFK (EW10J4S) 1.4 16V (2003.10 - ???); 1360.00 ccm - 88.00 KM/65.00 kW; Silnik: KFU (ET3J4) 1.6 HDi 110 (2004.05 - ???); 1560.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: 9HY (DV6TED4); 9HZ (DV6TED4) 1.1 (1998.08 - 2000.07); 1124.00 ccm - 54.00 KM/40.00 kW; Silnik: 1.0 (2002.09 - 2007.02); 999.00 ccm - 61.00 KM/45.00 kW; Silnik: 1.4 HDi (2002.09 - 2007.02); 1398.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: 8HX (DV4TD) PEUGEOT 206 sedan 1.4 (2007.03 - ???); 1360.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: KFW (TU3JP); KFV (TU3A) 1.6 16V (2007.03 - ???); 1587.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4) 1.4 HDi eco 70 (2008.09 - ???); 1398.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: 8HZ (DV4TD) PEUGEOT 206 SW (2E/K) 1.6 Flex (2005.05 - 2008.07); 1587.00 ccm - 110.00 KM/81.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4) 1.1 (2002.07 - ???); 1124.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: HFX (TU1JP) 1.4 (2002.07 - ???); 1360.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: KFW (TU3JP); KFV (TU3A) 1.6 16V (2002.07 - ???); 1587.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4) 2.0 16V (2002.07 - ???); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RFN (EW10J4) 1.4 HDi (2002.07 - ???); 1398.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: 8HX (DV4TD) 2.0 HDi (2002.07 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 1.4 16V (2003.10 - ???); 1360.00 ccm - 88.00 KM/65.00 kW; Silnik: KFU (ET3J4) 1.6 HDi 110 (2004.05 - ???); 1560.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: 9HZ (DV6TED4) PEUGEOT 206 Van 1.4 HDi (2001.09 - 2009.03); 1398.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: 8HZ (DV4TD); 8HX (DV4TD) 1.9 D (1999.04 - 2007.05); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8) PEUGEOT 206+ (T3E) 1.4 i (2010.09 - ???); 1360.00 ccm - 73.00 KM/54.00 kW; Silnik: KFT (TU3A) 1.1 (2009.01 - ???); 1124.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: HFX (TU1JP); TU1AE5; HFX (TU1A) 1.4 i (2009.01 - ???); 1360.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: KFV (TU3A); KFW (TU3A) 1.4 HDi eco 70 (2009.01 - ???); 1398.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: 8HX (DV4TD); 8HZ (DV4T)
Link: allegro.pl/-i6075905207.html
Nowy czujnik ABS tył prawy lewy CITROEN C4 PEUGEOT 307
Witam,
Sprzedam nowy czujnik ABS do Peugeota 307, tył prawy/lewy.
Cena 45zł/sztuka
Wysyłka po przedpłącie 9,50 PLN
CZUJNIK PASUJE DO:
CITROËN C4 coupe (LA_)
1.4 16V (2004.11 - ?); 1360.00 ccm - 88.00 KM/65.00 kW; Silnik: KFU (ET3J4)
1.6 16V (2004.11 - ?); 1587.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4)
2.0 16V (2004.11 - ?); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RFN (EW10J4)
2.0 16V (2004.11 - ?); 1997.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: RFK (EW10J4S)
1.6 HDi (2004.11 - ?); 1560.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: 9HX (DV6ATED4)
1.6 HDi (2004.11 - ?); 1560.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: 9HZ (DV6TED4); 9HY (DV6TED4)
2.0 HDi (2004.11 - ?); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RHR (DW10BTED4)
CITROËN C4 I (LC_)
1.4 16V (2004.11 - ?); 1360.00 ccm - 88.00 KM/65.00 kW; Silnik: KFU (ET3J4)
1.6 16V (2004.11 - ?); 1587.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4)
2.0 16V (2004.11 - ?); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RFN (EW10J4)
2.0 16V (2004.11 - ?); 1997.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: RFJ (EW10A)
1.6 HDi (2004.11 - ?); 1560.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: 9HX (DV6ATED4)
1.6 HDi (2004.11 - ?); 1560.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: 9HZ (DV6TED4); 9HY (DV6TED4)
2.0 HDi (2004.11 - ?); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RHR (DW10BTED4)
2.0 16V (2004.11 - ?); 1997.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: RFK (EW10J4S)
1.6 VTi 120 (2008.07 - ?); 1598.00 ccm - 120.00 KM/88.00 kW; Silnik: 5FW (EP6)
1.6 THP 150 (2008.07 - ?); 1598.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik: 5FX (EP6DT)
1.6 THP 140 (2008.07 - ?); 1598.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: 5FT (EP6DT)
2.0 HDi (2008.07 - ?); 1997.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: RHF (DW10BTED4)
CITROËN C4 sedan
1.6 16V (2006.07 - ?); 1587.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4)
2.0 16V (2006.07 - ???); 1997.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: RFJ (EW10A)
1.6 HDi (2006.07 - ?); 1560.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: 9HY (DV6TED4); 9HZ (DV6TED4)
PEUGEOT 307 (3A/C)
1.6 16V (2000.08 - ???); 1587.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4)
2.0 16V (2000.08 - ?); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RFN (EW10J4)
2.0 HDi 90 (2000.08 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)
2.0 HDi 110 (2000.08 - ??); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED)
1.4 (2000.08 - ???); 1360.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: KFW (TU3JP)
1.4 HDi (2001.10 - ?); 1398.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: 8HX (DV4TD); 8HZ (DV4TD)
2.0 HDi 135 (2003.10 - ???); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RHR (DW10BTED4)
1.4 16V (2003.11 - ???); 1360.00 ccm - 88.00 KM/65.00 kW; Silnik: KFU (ET3J4)
1.6 HDi 110 (2004.02 - ???); 1560.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: 9HY (DV6TED4); 9HZ (DV6TED4)
2.0 16V (2005.03 - ???); 1997.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: RFJ (EW10A)
2.0 16V (2005.06 - ???); 1997.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: RFK (EW10J4S)
PEUGEOT 307 Break (3E)
1.4 16V (2003.11 - ?); 1360.00 ccm - 88.00 KM/65.00 kW; Silnik: KFU (ET3J4)
1.6 16V (2002.03 - ???); 1587.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4)
2.0 HDI 90 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)
2.0 (2002.03 - ?); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RFN (EW10J4)
1.6 HDi 110 (2004.02 - ???); 1560.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: 9HY (DV6TED4); 9HZ (DV6TED4)
2.0 HDi 135 (2004.02 - ???); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RHR (DW10BTED4)
2.0 16V (2005.03 - ???); 1997.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: RFJ (EW10A)
2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED)
1.6 HDi (2005.04 - ???); 1560.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: 9HV (DV6ATED4)
PEUGEOT 307 CC (3B)
2.0 16V (2003.10 - ???); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RFN (EW10J4)
2.0 16V (2003.10 - ???); 1997.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: RFK (EW10J4S)
1.6 16V (2005.02 - ?); 1587.00 ccm - 110.00 KM/80.00 kW; Silnik: NFU (TU5JP4)
2.0 16V (2005.03 - ???); 1997.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: RFJ (EW1)
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDcHfVx.html
Alternator Citroen C3 C4 C5 16V Peugeot 307 1.4,407 2.0 2.2 Benzyna
CITROEN C3 II 1.1 2009- 1124ccm HFX (TU1JP) 120AMP
CITROEN C3 II 1.4 A51 2009- 1360ccm KFT KFV (TU3A) 120AMP
CITROEN C4 I 2.0 16V LC 2004- 1997ccm RFN (EW10J4) RFJ (EW10A) 120AMP
CITROEN C4 I 2.0 16V VTS LC 2004- 1997ccm RFK (EW10J4S) 120AMP
CITROEN C5 II 2.0 16V RC RE 2004- 2OO8 1997ccm EW10.. 120AMP
CITROEN C5 III 2.0 16V RD TD 2008- 1997ccm RHR DW10BTED4 120AMP
PEUGEOT 307 CC 2.0i 16V 3B 2005- 1997ccm RFJ EW10A 120AMP
PEUGEOT 407 2.0 16V 6C 6E 6D 2005- 1997ccm RFJ EW10A 120AMP
PEUGEOT 407 2.2 16V 6C 6E 6D 2005- 2230ccm 3FY EW12J4 120AMP
PEUGEOT 407 2.2 16V 6C 6E 6D 2005- 2230ccm 3FZ EW12J4 120AMP.-Alternator 120 amper oryginalny firmy Mitsubishi nr 96.4984.6880.Cena 350 zł.Przy zwrocie starego alternatora rabat.Gwarancja 6 miesięcy.Wysyłka pobraniowa (24H) 28 zł.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDf8wiZ.html
Tarcza LPR z łożyskiem C1013PCA Citroen C4 Peugeot 207 307
Witam sprzedam tarcze firmy LPR C1013PCA..Sprzedaję w kpl 2 sztuki. Tarcze są nowe w oryginalnym opakowaniu nigdy nie montowane. Możliwy odbiór w Warszawie na terenie Ursusa.Możliwosc wystawienia na allegro. Wpłata na konto przesyka 20 zł.
Cechy produktu
Producent LPR
Indeks LPRC1013PCA
A - Średnica zewnętrzna [mm] 250
B - Grubość [mm] 9
F - Ilość otworów mocujących [szt.] 4
D - Wysokość całkowita [mm] 69,2
C - Średnica otworu centrującego [mm] 56
Miejsce zabudowy tył
Strona zabudowy Lewa/Prawa
Typ tarczy Pełna
Tarcza z łożyskiem tak
Citroën (21)
C4 I (LC_) (12) Zobacz wszystkie części do tego modelu
Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
C4 I (LC_) 1.4 16V 1360 88 65 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 KFU (ET3J4)
C4 I (LC_) 1.6 16V 1587 109 80 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 NFU (TU5JP4)
C4 I (LC_) 1.6 16V Bio-Flex 1587 109 80 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 200 - pokaż numer telefonu -
1 NFU (TU5JP4)
C4 I (LC_) 1.6 HDi 1560 90 66 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 9HX (DV6ATED4)
C4 I (LC_) 1.6 HDi 1560 109 80 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 9HZ (DV6TED4), 9HY (DV6TED4)
C4 I (LC_) 1.6 THP 140 1598 140 103 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 5FT (EP6DT)
C4 I (LC_) 1.6 THP 150 1598 150 110 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 5FX (EP6DT)
C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 1598 120 88 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 5FW (EP6)
C4 I (LC_) 2.0 16V 1997 177 130 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 200 - pokaż numer telefonu -
1 RFK (EW10J4S)
C4 I (LC_) 2.0 16V 1997 140 103 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 RFJ (EW10A)
C4 I (LC_) 2.0 HDi 1997 140 103 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 RHF (DW10BTED4)
C4 I (LC_) 2.0 HDi 1997 136 100 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 RHR (DW10BTED4)
C4 coupe (LA_) (9) Zobacz wszystkie części do tego modelu
Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
C4 coupe (LA_) 1.4 16V 1360 88 65 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 KFU (ET3J4)
C4 coupe (LA_) 1.6 16V 1587 109 80 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 NFU (TU5JP4)
C4 coupe (LA_) 1.6 HDi 1560 109 80 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 9HZ (DV6TED4), 9HY (DV6TED4)
C4 coupe (LA_) 1.6 HDi 1560 90 66 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 9HX (DV6ATED4)
C4 coupe (LA_) 1.6 THP 150 1598 150 110 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 5FX (EP6DT)
C4 coupe (LA_) 1.6 VTi 120 1598 120 88 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 5FW (EP6)
C4 coupe (LA_) 2.0 16V 1997 136 100 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 200 - pokaż numer telefonu -
1 RFN (EW10J4)
C4 coupe (LA_) 2.0 HDi 1997 140 103 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 RHF (DW10BTED4)
C4 coupe (LA_) 2.0 HDi 1997 136 100 200 - pokaż numer telefonu -
1 - 201 - pokaż numer telefonu -
1 RHR (DW10BTED4)
Peugeot (50)
207 (WA_, WC_) (14) Zobacz wszystkie części do tego modelu
Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
207 (WA_, WC_) 1.4 1360 73 54 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz KFV (TU3A)
207 (WA_, WC_) 1.4 1360 72 53 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz KFV (TU3A)
207 (WA_, WC_) 1.4 16V 1360 88 65 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz KFU (ET3J4)
207 (WA_, WC_) 1.4 16V 1397 95 70 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz EP3, 8FS (EP3), EP3C
207 (WA_, WC_) 1.4 HDi 1398 68 50 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz 8HZ (DV4TD), 8HR (DV4C)
207 (WA_, WC_) 1.6 16V 1587 109 80 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz NFU (TU5JP4)
207 (WA_, WC_) 1.6 16V RC 1598 174 128 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz 5FY (EP6DTS)
207 (WA_, WC_) 1.6 16V Turbo 1598 156 115 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz 5FR (EP6DT)
207 (WA_, WC_) 1.6 16V Turbo 1598 150 110 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz 5FX (EP6DT)
207 (WA_, WC_) 1.6 16V VTi 1598 120 88 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz EP6, 5FS (EP6C)
207 (WA_, WC_) 1.6 HDi 1560 92 68 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz 9HP (DV6DTED)
207 (WA_, WC_) 1.6 HDi 1560 90 66 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz 9HX (DV6ATED4), 9HV (DV6TED4)
207 (WA_, WC_) 1.6 HDi 1560 109 80 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4)
207 (WA_, WC_) 1.6 HDi 110 1560 112 82 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz 9HR (DV6C)
207 CC (WD_) (5) Zobacz wszystkie części do tego modelu
Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
207 CC (WD_) 1.6 16V 1598 120 88 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz 5FS (EP6C), EP6
207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo 1598 156 115 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz 5FR (EP6DT)
207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo 1598 150 110 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz 5FX (EP6DT)
207 CC (WD_) 1.6 HDi 1560 112 82 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz 9HR (DV6C)
207 CC (WD_) 1.6 HDi 1560 109 80 200 - pokaż numer telefonu -
1 - do teraz 9HZ (DV6TED4)
207 SW (WK_)
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgRETz.html
Akordeon HOHNER atlantic IV N de luxe
Witam serdecznie,
Mam do zaoferowania akordeon HOHNER atlantic IV N de luxe
120 basów + 3 registry
Klawiatura posiada 9 registrów
Akordeon jest w stanie praktycznie nowym, mój dziadek dostał go w prezencie, grywał na nim dosłownie chwilę na sylwestra i na urodziny dwojga wnuków więc 3 razy w roku.
Na co dzień używał swojego wypracowanego Weltmaistera.
Instrument mocno kolekcjonerski, został kupiony jeszcze w RFN-ie i od razu przywieziony jako prezent dla mojego dziadka.
Stan jak na zdjęciach, ryski można policzyć na palcach jednej ręki, miech w stanie idealnym.
Jedynie jeden pasek skórzany podklejony bo dziadek kiedyś za mocno szarpnął jak go podnosił.
Brak stroju francuskiego.
Futerał oryginalny. Akordeon działa jak żyleta, pięknie brzmi.
Sprzedaję, bo śp. dziadunio zmarł, a ja grać nie potrafię.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego,
możliwy transport w promieniu 200 km od Prudnika za dopłatą za paliwko.
Kurier na odpowiedzialność kupującego.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhrJ2H.html
Klon wzmacniacza MARSHALL-1959SLP (PLEXI)
Klon wzmacniacza MARSHALL 1959SLP (PLEXI). Maksymalna moc wyjściowa RMS (czysty sinus) 120[W]. Jest to najwierniejsza kopia (klon) – 1959SLP, montaż POINT-TO-POINT. Model ten ma bardzo rozbudowany kanał BRIGHT. Zastosowano podzespoły wysokiej jakości , rezystory metal film 1%, kondensatory SR PASSIVES, MURATA, ELKO 105°C , gniazda CLIFF. Transformatory sieciowy i wyjściowy z firmy EDIS – P. Ogonowskiego na wyżarzanych blachach 0,3[mm] importowanych z RFN. Transformator sieciowy wzmocniony – 400[VA]. Seryjne we wzmacniaczach tego typu stosowane są trafa 300[VA]. Trafo 400[VA] znacznie mniej się nagrzewa co pozwala na długotrwałe „katowanie” wzmacniacza. Wzmacniacz wyposażono w pętle efektów (we wzmacniaczach fabrycznych tego typu – pętli nie ma). Wzmacniacz był ogrywany przez znanego gitarzystę czołowego polskiego zespołu bluesowo-rockowego, który to potwierdza bardzo dobre brzmienie tego egzemplarza. Cena 3100zł. Gwarancja może być dożywotnia (za wyjątkiem lamp). Proszę o kontakt wyłącznie telefoniczny – tel. 509 - pokaż numer telefonu -
.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDedQRJ.html